Tijdens een warme zomerwandeling konden we hier terecht voor koud vers water, super bedankt!
★★★★★
in de afgelopen week
Thomas
Taxi bedrijf,vervoer van ouderen,schoolkinderen,valys,en andere zaken.ook voor bedrijven.
★★★★☆
een week geleden
John Haagmans
Zeer net en correcte benadering en afhandeling. Goede service! Aanrader!
★★★★★
4 weken geleden
Harrie Hensgens
Leuk bedrijf. Goede chauffeur. Het was me de vorige bevallen en nu weer.
★★★★★
3 maanden geleden
Ik haat Verplicht Aanmelden
Regelmatig een touringcar georganiseerd via Hanneman. Alleen maar goede ervaringen. Zeker aan te raden.
★★★★★
6 maanden geleden
Twan Ramakers